Dagen :)

Hejsan :)

Idag har jag träffa Josse. Vi åkte ner till stan och gick lite på rean i Eksjö, sen åt vi lunch på sunrise :)
Efter maten så gick vi och kollade runt lite på stan, handlade lite :)
För mig blev det ett par jeans och en stor svart tröja även 2 mascaror :)
För Josse så en skit ball kofta :)

En trevlig dag :)

När jag kom hem slappade jag lite. sen lagade jag lite mat och kollade tv med mamma.
Har även suttit och pillat med designen till min blogg i snart 2 timmar, usch.
Men vad tycker ni om designen nu? Har ni märkt det, jag älskar att byta utseendet på min blogg hela tiden haha. Men det blir ju lite kul för er med hoppas jag :)

Ha en bra kväll
Puss och Kram Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0