Helgen..

I fredags så jobbade jag och sen drog jag hem för att vara med Sanna och alla. Frasse, Amanda och Sanna färgade mitt hår svart, det blev super bra och flum var det!
Efter detta gjorde vi i ordning oss för att parta. Vi drog runt lite i en bil i eksjö först, sen åkte vi en sväng till Vetlanda för att festa och ha kul ;) Kvällen var super! Under kvällen träffade man underbara knuttar. Chrille och Ida tex ;)

I lördags så drog Josse och jag till jkpg med mamma och Ingvar för att ha en mysig dag och shoppa lite. Jag hittade 2 vita tröjor och en sjal, även 3 super söta örhängen :) Efter Josse och jag kommit hem till lilla Eksjö igen så drog jag hem en stund och gick sedan till Josse för att middag där och se Melodifestivalen. Josse och jag hade en mycket bra dag :)

I dag blir det att chilla och sen träna gärnet!!!!! Ikväll åker jag även till älskling, åhhhh längtar! <3

Hoppas ni också har haft en bra helg ;)
Puss och kram becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0