Halllojsan

Hejsan :)
Just nu är jag en usel bloggare, men har fortfarande ingen egen dator, så får sitta vid mammas så blir ingen bloggning. Men kolla gärna in ibland, för som nu skriver jag ju lite. Haha.

Men mitt liv rullar på som alltid. Jag ahr nu slutat på min prkatik för nästan en vecka sen nu, usch skit tråkigt om du frågar mig! Och nu har redan sportlovet gått. Älskling har vart i österrike så har tyvärr inte träffat han nånting. Men har haft en super kul vecka med Josse :D vi har åkte pulka och grillat, vi har tränat en massa och vi har haft det super!

Imon kommer Jerry hem och jag längtar så jag kan dö! Jag funderar fan på att stå utanför dörren när han kommer hem haha. Inte träffat han på typ 9 dagar nu ;O

Annars så mår jag toppen och livet bara går som alltid.
Ha en bra helg puss och kram becka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0