Jag vet, Jag vet...

Halloj.
Jag vet jag är uper dålig på att blogga men ahr inte pallat faktisk. Men i torsdags så kom älsklingen in till Eksjö efter att jag hade fikat med Malin och Malin. Vi kollade film och hade de mysigt. I fredags så var vi på 60 års fest, det var väl lite sådär men helt okej, god mat (y) På kvällen blev det godis och filmkväll, toppen!
Igår så åkte älskling hem och jag träffade Josse för att gå ut och käka på keskins i Eksjö, vi åt grekiskt, mums :) Efter detta drog vi hem och kollade film och hade de typ hur bra som helst!

Dagens planer är att Josse och jag ska ha flimmarathon.
Jag hör av mig senare skulle jag tro.
Love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0