Hemma igen!

Tjeena!
Nu är jag hemma från min och babes resa till Helsingborg. vi har haft det kanon. Käkat god mat ute och gått på stan, har även vart upp i kärnan och tagit lite kort osv. Bilder kommer imon förhoppingsvis :)

Igår så var min älskade pojkvän barnvakt så jag gjorde han sällskap igårkväll och inatt, myys. Idag nu när jag kom hem så har jag vart med Josse, vi har kollar beck, vem är förvårnad? :O

Och idag känns det riktigt gott att Eksjöborna ska till skolan imon och har desutom redan gått 2 dagar medans jag inte börjar förrens på tisdag :D GOTT!

I veckan har man fullt upp, men ska faktisk helt ärligt försöka skärpa mig med att skriva lite mer då och då, ganska skönt att skriva av sig lite när man väl gör det!

nu ska jag snart krypa mig till sängen och kolla på nån film och försöka sova så jag kan gå upp ganska så tidigt imon hade jag tänkt mig :)

Ha en bra kväll
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0