har fullt upp

Heeejsan :)
Nu är man back on track igen, har jobbat hela veckan, sena kvällar osv så har inte hunnit blogga nått. Men nu är jag ledig de sista veckorna :D
Idag blir det att träffa älsklingen. Sen senare i veckan så ska jag träffa Josse, sen dra jag och babe till Helsingborg på hans present.

När JerryBoy fyllde år så fick han nämligen en resa till Helsingborg, hotellnatt och 3 rätters på färjan mellan sv och danmark, av mig och min familj :)
Jag har även fått lite för tidigt födelsedags present denna veckan med faktisk. Utav Anette så har jag fått Volbeat biljetter i hovet i stlhm. Så dit drar jag och babe i oktober, kommer bli awesome :D:D

Nu är ju snart sommarlovet slut med, trååk säger jag. Dock gjädjer de mig att Eksjö börjar redan på torsdag och inte jag haha ;)

Har även fått se mitt schema nu, usch då. Ingen sovmorgon och nästa bara sena dagar, och för mig som reser så kommer det bli att åka från eksjö vid 7,20 varje morgon och kommer hem vid 15,50 varje dag :/ Men jag överlever väl hehe.

Ha en kanon dag.
love bruttanbecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0