Dagen

hejsan.
asså nu märker man fan att skolan är igång nu när man idag har suttit med nån jävla läxa i historia. Nu väntar jag bara på att få börja träna imon med :D
För övrig kan jag inte riktigt släppa helgen än, det har bara vart så grymt bra! en sån här helg märker man verkligen att man lever haha.
Idag i skolan har jag vart helt jävla död, helgen hat satt sina spår så att säga. Ska lägga mig tidigt, måste ju dock se fångarna på fortet :D

Ha en bra dag everybody!
Love bruttanbecka



från stadsfesten

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahah, väääldigt snygg bild där Bäckä! ;) <3

2010-09-05 @ 03:00:39
URL: http://aamandasandell.blogg.se/
Postat av: Bruttanbeck

Haha jag vet :D <3

2010-09-05 @ 18:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0