Tisdag

Hej ;)
Nu är redan tisdagen snart gången, det är ju underbart! Idag ahr dagen vart bra. Började dagen med en matte lektion där jag, ella och alex satt och klurade på ett nationellt prov, det gick väl helt ok kan jag ju tycka. Sen var det köttbullar och makaroner till lunch, det är alltid lika gott haha :) Efter lunchen hade vi engelska då vi kollade på lite film klipp från Ice Age, back to the furture, 12 mokeys, Twilight osv, ganska soft lektion :)
Efter detta hade vi ett hål på typ en och en halv timma, då jag och mina brydar var så jävla kreativa till att göra svenska frågorna till boken som vi läst ut. Jävligt gott att ha de nästa klara faktisk :)
Sist men inte minst hade vi svenska med Chilla gunilla, satt typ bara och snackade.

Sen åkte man ju med Lovisa hem, fy faen vad gott :D Var hemma typ en halvtimma tidigare :D När jag kom hem så tog jag lite glass och kollade en wallander. Sen runt 5 tiden kom mormor, leif och mamma och ingvar. De hade vart på begravning, så då fikade vi lite räkmackor, jag åt bara en, jag är förvårdnad haha :O

Ha en bra dag
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0