Tisdag

Hejsan!
Började dagen med matte, då jag och ella jobbade as bra med nationella. Vi börjar bli grymma tycker jag haha! efter detta hade vi lunch då det idag var fick och potatismos, det var lite sådär måste jag säga. Efter lunchen hade vi engelska då vi fick jobba med våran bok osv. Under tiden hade vi betygssnack med Mia. Jag ligger på G+ och är uppe och sniffar på ett Vg, detta är helt sick!!!!!!!!! Jag har liksom haft Ig i engelska typ och nu nästa vg, fattar hur glad jag är? :O:O:O:O  Vi hade inställda lektioner idag så vi slutade redan vid ett viket var hur gott som helst. Jag tog sällskap hem med erika då vi snackade en massa om livet osv ;) När jag kom hem blev det lite Johan Falk och glass.

Nyss kom jag in efter att vart ute och gott med Josse, det är alltid lika kul och mysigt
ha en bra kväll
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0