Måndag igen.

Hejsan alla glada :)
Idag har det vart en helt okej dag, dock trött som faen!
Började dagen med engelska lektion, lagom tråk haha. Efter detta hade vi samhäll med Anders, då vi hade ''sunkis'' stund med apelsin mer osv. Det var mys haha. Till lunch idag var det köttbullar, potatis och sås som bjöds. Efter lunchen hade vi karaktär som också var vår sista lektion. Vi jobbade lite med grupp arbetet och sen gjorde vi även en lek med påstående, man ställer sig i ett ja eller nej hörn och sen argumentera.
När jag kom hem till eksjö så tog jag och farbor henke en fika. Det var myys! Vi hade en massa att snacka om så det var en riktigt värd fika :)
När jag kom hem så har jag käkat och bara tagit det lugnt, blir snart film :)

Ha en bra kväll
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0