Fredag

Halloj folket ;)
Idag lovar jag en feet uppdatering pga av att Corre har börjat klaga på mina pausar ;) Så detta blir för hennes skull :)
På morgonen till skolan åkte man ju bil med Erika och stekte med snack och musik, alltid lika trevligt :) Första lektionen var Karaktär, då vi snackade lite om olika könsroller och olika förväntningar på män och kvinnor, klassen kom upp i en riktigt fet diskussion. Sen var det lunch då det var god mat, vi hade nu ett hål på typ 2 timmar. Vi satt i Inas och snackade lite och hade allmänt kul. Efter en stund gick vi tillbaka för att plugga liteinför provet jag, ellut och Alexandra hade. Vi hade matte prov på funktioner. Det gick skit bra!

Sist på dagen hade vi räddningsmedicin då vi bara satt med datorerna och chillade, helt ärligt vet jag inte vad lektion gick ut på eller vad vi skulle göra :O

Efter skolan slutat väntade jag på mitt tåg med Frida och Corre. Bara för underbara människor ska ni veta! Vi flummade till tusen :)

En bra fredag helt klart :)
Snaart ska vi ner och hämta älsklingen,
ha en bra helg
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0