Fredag

Hejsan :)
Nu har jag just kommit hem. Jag åkte med Erika hem, vi drog en sväng i Nässjö stad och handlade lite på ICA. Vi köpte asgoda chips som vi smällde påvägen hem haha, vi är sköna vi :P

Idag hade jag fösrt räddningsmedicin på morronen, jag Frida och Ella jobbade som faen rent ut sagt. Sen var det gröt till lunch, det var ju gott, Frida hade ju rätt i detta :) Efter lunchen hade vi karaktär med vårat grupparbete, där var min grupp också skit duktiga! ;) sist så hade vi matte, det är inte kul någonstanns att sitta med ett gamlat nationellt prov och försöka förstå :P

Ikväll har jag inga planer faktisk, taggar morgon dagen med en shoppingdag i jkpg med Josse :D
Ha en bra helg alla, krya på dig corre <33
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0