En extra stor uppdatering nu.




Påskdagen: Jag och jerry vaknade upp tillsammans, lika mysigt som vanligt :)
Under dagen så gav jag han massage med ljus omkring oss, de var super myyys! Sen på kvällen var jag ute och gick med världens bästa Josse :):) Vi har alltid lika mycket att snacka om haha. Till slut så kom vi fram till att vi hade ju lov så vi gick hem till mig för att se film, vi mös till det med popcorn, ostbågar och dricka. Vi såg 50 first date :):) En mysig avslutning på helgen!

Annandagen: Idag så åkte jag till Sanna så där runt 3 tiden vi åt godis och kolla lite film, sen kom Amanda då snackade vi lite med henne och efter en stund kom även den efterlängtade Becka och Emma. Så vi 5 drog till stan och snackade lite. Sen gick jag, amanda och Sanna hem till Lovisa :) Vi drog runt på stan ett tag och sen drog vi en pizza och satt på babylon och chillade ett par timmar. Runt 9 tiden drog vi till Vetlanda och drack mike shake, och då hade vi även hämtat upp Callenryd :D Ja, vi 4 på donken. Sanna spriller ut halva sin mike shake på bordet, vi får typ värsta skratt anfallen osv :P  När vi kom till Eksjö så drog vi till nån fest som sög rööv"! Så vi bestämde oss för att skjusa hem callenryd till aneby :) Påvägen dit spelades bra musik och Callenryd fick för sig att hon skulle träffa en kille som bodde någonstans mellan eksjö och aneby. Det var mörk så in i helvete och vi kör som vanligt. Callenryd sitter och säger gasa till Lovisa sen helt plötsligt HÄR ÄR DE, Lovisa drar sån jävla tvärnit hahaha! Sen står vi där typ en halv timme i mörkret i skogen. Man såg fan inte ens varandra :P
RUnt 1 kom jag hem efter en tripp i Aneby haha, Great dag :)

Tisdagen: Idag började jag dagen med att städa ut min vinter kläder och börja ta in sommar kläderna :) Det var en helt underbar känsla att få prova shorts osv :):)
Runt 2 tiden drog jag till älskling och hade mys. Vi grillade hamburgare och bakade KLADDkaka ;) Hade en skit bra dag hos hjärtat dock min sträckning i nacken haha. Älskar dig Jerry (:

Idag: Idag blir det att åka till nässjö för att dra en fika med de bäästa! :) Sen får vi se vart dagen bär av :)

Nu är det inte många dagar kvar till IDOL och jag är redan nervös!
Ha en bra dag
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0