Vad tycker ni om rasister?

Ska börja med att berätta vad en rasist är för er som inte vet det. Det är en som har emot vissa raser. Alltså mörkhyade. Ni som har läst min blogg ett tag och sett mina bilder, så vet ni att min mamma är indisk och jag har ett halv mörkt pigment. Därför är jag nått så fruktanvärt emot rasister. Jag förstår inte hur man kan hata nån för att den har en annan färg på kroppen. Okej, det är många mörkhyade som gör brott osv. Men det är väl inte så konstigt när de inte känner sig välkomna till samhället. De blir utfrusna , får inget jobb kanske för att de som jobbar där hatar de. Vad ska de då få pengar ifrån? De måste ha pengar därför kanske de gör mer brott än en vitfärgad människa. Jag säger inte att detta är okej. Alltså sånna här saker gör mig nått så fruktansvärt förbannad! Men kan inte dra alla över en linje. Vad tycker ni egentligen om Rasister?

Det värsta en mörkhyad människa kan höra är ''neger''. Tänk er för innan ni säger nått sånt! Det kan sårar en person så jävla hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0