Tisdag, trodde det var onsdag :O

Haha hela dagen idag hade jag ställt in mig på att det var onsdag men tyvärr inte, fan också :P
Idag har dagen verkligen vart toppen braaaa! Vilket jag verkligen behövde nu känner jag. Cornelia, Ella, Alexandra, Erika ni är awesome people :D <3
Och cornelia fy fan va go du är gumman! Har haft riktigt skoj hela dagen. Mycket skämt flum och elakheter. Alexandra öppnade ju t ex Cornelias dörr när hon satt och pissade haha så jävla dumt :P

Annars idag i skolan så har det vart bra, vi gjorde inte så mycket vikigt idag haha. Först hade vi el och då flummade vi lite med magnus och lärde oss lite till visso. Efter det var det en timmes rast då underbarlingarna och jag satt och snackade för att fördriva tiden. Efter samhällen var det lunch och efter det karaktär. Vi möblerade om lite i klassrummet och sen lite grupparbete, myys. Sist men inte mins matte med mange.

Nu ska jag snart iväg och ta sprutan :O
Puss och kram Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0