Plus & minus


Plus just nu:
  • Kläder, alla slags kläder som kommer in i garderoben just nu är guldkorn!
  • Sjalar och halsdukar, jag bara älskar det. Om man har en tråkig outfit så är det bara ta en sjal så är dett skit snyggt och en stor förändring.
  • Vännerna, även att det är deppiga november verkar alla mina vänner på topphumör. Vilket är toppen!
  • Mina betyg är ett stort plus nu, har aldrig haft så här höga betyg under så kort tid under hela min skolgång.
  • Friskis och svetts, vad behöver man säga. Glädje, träning och svett haha! Underbart!
Minus just nu:
  • Vädret, seriöst regn hela tiden kan det bli värre?
  • Bara jag säger november så fattar ni :P
  • Blondinbella, den människan börjar jag tröttna på.
  • Inbrott. Hata det! Är en massa inbrott i eksjö just nu, skit läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0