Plus & Minus


Plus just nu:
  • Att ha pojkvän, nu såhär på vinteringången är det super mysigt att kunna ha nån bredvid sig i mörkret :)
  • Möblering. Jag har just möblerat eller rättare sagt jag och älskling, det blev skit bra!
  • P3 star, denna radio kanal är bäst! Ingen reklam bara massa musik.
  • Paradise Hotel, behöver jag säga nått?

Minus just nu:

  • MÖRKER. Seriöst vid 4 är det mörkt :O Jag är mörkrädd...
  • Ensam mamma söker är slut, det är verkligen minus.
  • Vardagskläder. Man har alltid samma vanliga kläder man skiftar i mellan, man andvänder ju sällan alla kläder, det är ett minus till mig.
  • Ekonomisk kris! Vill ha måste ha pengar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0