Palla äpplen med palle, haha!

Hejsan på er :)
Idag har dagen vart otroligt seeg. Började med Svenska som man typ sov på haha, men fick lära sig 6 tips till en lyckad kyss, bra att kunna (y)
Innan lunchen var det idrott och karaktär, idrotten var jag ej med på pga armen och svinis.. Sen karaktär blir ju bara värre och värre, efter lunchen hade vid 3 och en halv timme karaktär igen, våran lärare är ju lite hmm, ja, ni fattar. Kan inte lära ut och när man säger att man ej fattar blir hon fett arg, sjuk? ja.
Efter tågresan cyklade jag och Icca hem. Fy fan va blöt jag var efter det, shit vad det regnade! Efter jag kommit hem somnade jag dirr och hade feber.. igen.  En förklaring därför jag ej bloggat idag...
Nu har jag precis vart på dans, tagga för imon girls!
Dansuppvisning imon, det har ni väl inte glömt hoppas jag???

Ha en bra dag :)
Puss och Kram Beca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0