Idol 2009



Mariette.
Jag tycker bara att hon är för bra, ball och sten cool tjej. Hon vet vad hon gör!
Ikväll var hon toppen, låten passade henne perfekt och duetten var skit bra!



Tove. För att bara var 16 år tycker jag att hon är helt fantastisk! Att hon vågade sjunga den låten var riktigt modigt och bra. Och även duetten med Erik var toppen!




Reza. Människan har sån jävla talang, men idag var tjejen inte bra! Från min sida var det falskt och bara dåligt, hon kan mycket bättre. Duetten var riktigt dålig med tycker jag. Tror att hon kommer sitta löst ikväll, men vill dock inte att hon ska åka.



Erik. Behöver jag ens säga nått?? Grabben är ju så jävla bra! Snygg, charmig och sjunger nått så fruktansvärt bra! Jag tror han är i topp 3 i idol 2009. Duetten var också helt grym med tove. Jag håller på Erik till 100!



Eddie. Jag tycker han var bra idag för att vara Eddie, men kanske inte räcker att visa det nu lite försent tror jag. Jag tror Eddie sitter lös ikväll. Duetten var bara blaha med Reza.



Calle. Min största favorit! Har hållt på han från dag 1. Denna grabben är så jävla grym! Låten var perfekt för han och satt bäst. Duetten var magisk. CALLE DU SITTER SÄKERT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0