Idol 2009



Erik:
Jag tycker fortfarnade att grabben är helt otrolig! han är charmig och snygg, sjunger super duper bra. Dock var det inte rätt att sätta han löst tycker inte jag. Fast egentligen nu vill jag inte att nån ska ut, alla är så bra!
Hans första låt var inte lika bra som den andra som var till hans pappa. Det lungna låter som var till fadern var mycket bättre, hans röst kom fram mer där tycker jag. Lätt att det skulle kunna bli en radiohit som Leila sa.

Hans outfits denna kväll var snygga, riktiga Erik stil. Han klär ju i allt!



Calle:
Min favorit, like you know :) Hans båda upptränande var skit bra, man bara sitter och ler när man ser han!!! han ska va i final, annars blir jag besviken! Han har ju om nån utvecklats. Jag tycker dock den låter till fansen var bäst, den gjorde sig perfekt till han.

Hans outfits var balla. Stilrena med kavaj och jeans, precis så en kille ska gå klädd, som ser ut som calle :)



Mariette:
Är bruden inte bara för cool?! Hon är sån som man bara vill vara. Cool lugn, snygg och bara så jävla ball. Hon sjunger så grymt bra, jag älskar hennes röst. Låtarna hon gjorde tyckte jag passade henne precis. Den sista låten är verkligen mariette. Lite country och lite funny över det hela, coolt säger jag bara!

Hennes outfits denna kväll var snygga. Jag tycker det var kul att få se henne i klänning, känns inte som om man har sett henne i det så mycket, men hon passade i det. Till den sista låten passade outfiten och det var verkligen mariette, lite pösigt och ballt! Bara håret gör ju nästan allt, skit snyggt!



Tove:
hmm.. Vad säger man? Jag tycker hon skulle ha suttit löst faktisk. Hon har ändå inte utvecklats så mycket men självklart är hon bra! Jag tycker hon gjorde sista låten som var till farfar bäst. Den var lugn och jätte fin. Hon var också väldigt fint klädd. Den första låten var inte hennes stil tycker jag inte.

Outfits för tove tycker jag var snygga. Jag älskar alltid hennes kläder, balla! Den första som var lite djuriska var skit coola och väldigt mode insprierade och den sista var väldigt fin, passade henne :)



Reza:
Tyvärr åkte hon ut, jag tyckte ändå hon var sjukt bra och gullig. Hennes kväll var toppen hon sjöng jätte fint, jag älskar hennes röst! Och det bästa på hela programet var ju när hennes mamma pratade in i tv, fint som fan!

Outfit för reza var jätte fina och passade verkligen henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0