Foto tips 2

Nu är foto tips 2 redan här. Idag ska jag berätta om att hitta rätt positioner om man säger så. Man ska försöka i vissa fall att inte få motivet i mitten av hela bilden. Den kan då kännas tråkig. Om man jämför bild 1 och 2 så är den vita blomman nästan i mitten och blir bra men ändå ganska enformig. Kollar man då på 2:an så har jag placerat den i högra hörnet. Den blir lite spexigare. Sedan 3 och 4:e bilden som föreställer maskroser så är 3:an i mitten nästan och 4 å sidan. Ni kan själva ta era egna slutsatser om de. Den bilden som är sist där min kära vän fick vara med. Detta med ''Ej i mitten'' gäller även personer, för mig iaf. Jag har tagit ett kort så hon inte var i mitten, men nästan. Men det blir djup i bilden och det finns mycket att kolla på.

Kom gärna med egna tips/förslag.
Puss och Kram Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0