10 Saker du inte vill höra i sängen!

1. Snuskprat

”Sätt på mig med din pulserande superkuk fort som fan, för jag är sprängkåt och redo att explodera i årets blötaste orgasm.”
Där ser man… Tro det eller ej, men även killar har vissa drag av prydhet. Särskilt när det kommer till söta flickvänner som drabbas av plötslig schizofreni och byts ut till otäcka vulgodrottningar. Vill du snacka dirty – börja i liten skala.

2. Skämt

”Har du fest eller?”
Att härma OLW-reklamer – eller ännu värre – någon av Robert Gustafssons många figurer i sängen, är förenat med ett parliv i livslångt celibat. Sex är roligt som det är – förstör det inte med egna tokroliga bidrag.

3. Överdrifter

”Åh, herregud vad stor den är!”
Nej, det är den inte. Och vi har inga problem med det – förrän du gör det till det. Okej?

4. Snoppnamn

”Åh vad jag har längtat efter att få träffa dig Mister Znoppis!
Vill du träffa…”
Det råder strikt namnförbud i sängen! Och nej, det är inte okej att komma upp med egna namnförslag. Deal?!

5. Snippnamn

”…min lilla Miss Znippis?”
Och det samma gäller så klart din egen… ja du vet.

6. Fel Namn

”Åh vad skön du är – det finns inget bättre än att ha sex med dig Erik!”
En underbar komplimang som skulle funka ännu bättre – om namnet var rätt…

7. Frånvaro

”Va? Jo, det är skönt… Eller vad sa du?”
Jag sa ingenting – eftersom jag var fullt koncentrerad på att ha sex med dig! Om dina tankar är någon annanstans, satsa på den tystlåtna imagen.

8. Tomma löften

”Vadå, tänkte du att vi skulle ha sex nu?”
Ja, faktiskt, eftersom vi gått från fullt påklädda till nakna inom loppet av en minut – samt hånglat som två frustrerade tonåringar. Men om det inte ingår i dina planer får du gärna hinta om det lite tidigare nästa gång – annars kommer vi aldrig våga ta initativet igen.

9. Pedofilsnack

”Jag är en liten skolflicka som har varit jättestygg och nu måste du straffa mig Magistern! Och det räcker inte med kvarsittning…”
Ansökningstiden till scenskolan gick ut förra veckan. Vill du absolut införa rollspel i sängen ­– undvik alla karaktärer som går att förknippa med bruna manchesterbyxor, mjälltäckta axlar och hår i öronen.

10. Stress

”Du vet att Grey’s Anatomy börjar klockan nio?”
Va? Vi har ju världens jättebästa sex och du vill att vi ska runda av det så att du hinner med lite doktor McDreamy? Tror du att vi kan komma på beställning? Hur visste du det?!

Källa: Tidningen Hennes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0