Tjena Tjena!

Hejsan på er :)
Nu sitter jag vid datan samtidigt som syrran lockar mitt hår, haha det blir lite kul :P Får väl se om jag har det imon :) Det blir ganska fint faktisk, hon är duktig hon!
Idag har det vart en helt okej dag, jag mår bättre vilka är hur gott som helst! Dagens började med en lång el lektion men den var ganska skön och rolig faktisk. Efter det hade vi samhäll där vi snackade lite och kollade på Mediakonsumtion, lyxfällan och plus. Efter lunchen hade vi Karaktär, syv var där och pratade om högskola och kurser vi behöver för att bli olika saker. Det var bra tycker jag (y)
Sist men inte minst hade vi matte, magnus är ju bara för skön känner jag. Dock fattar jag inget av matten haha.

När jag kom hem till Eksö gick jag med mamma lite på stan och sen drog vi hem, jag hjälpte till med maten. Sen hade jag tydligen somnat ett tag haha.

Nu väntar man bara på att andra avenyn ska börja, eller vad säger ni? :)

Puss och kram Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0