This is me - Rebecka Nilsson

Du heter: Rebecka

Smeknamn: Becka, Pysen, bruttan, finns flera!

Låt som (när du är ledsen) sörjer till? My heart will go on-Celine Dion

Beroende av: Kärlek och godis... Clementiner!

Vem behöver du mest just nu: Jerry!!!!!!!

Vad tror folk om dig? Det är nog väldigt olika tror jag. Vissa tycker säkert att jag är helt sjuk och andra tycker jag är jätte snäll och rolig. Vissa andra snackar bara skit fast de inte känner mig så.

Stämmer det? Jag är ibland helt sick (haha) och ibland rolig så ja det gör de väl.(:

Vad får du oftast komplimanger för? Min kropp och mitt leende tror jag.

Vad säger du för att imponera på någon? Oj svår fråga! Bara snackar på hihhh.

Hur imponerar man på dig? Man är rolig och har det där charmiga.

Brukar du skratta för dig själv? Haha, pinsamt men ja.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jag är snart vid simhallen, såg dig genom fönstret :) från Elias :)

Var bor du? I lilla Eksjö.

Trivs du där:Nja, men helt okej faktisk.

Äger du några converse: Ja, 2 par (:

Vad har du för mobil operatör:Telia, Halebop

Är du allergisk mot något:Nöter och pollen. VIssa personer kan man få lite utslag i från med (;

Har du haft sex idag: Nej.

Nästa mål i ditt liv: Har nog inga mål, mer än att 2010 ska bli ett kanon år :D

Hur svarar du i mobilen: Ah de är becka, eller Hallå`??

Vem ringde du senast? Mamma...

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle hämta mig x)

Antal timmar sömn inatt: ca 6 timmar :(

Sov du ensam: Ah för ofta, tyvärr.

Brukar du komma i tid: Ja de gör jag, är inte som min pappa som tur är, ta inte illa upp pappsen om du läser detta (;

När mår du bra: När alla i min närhet mår bra då mår jag toppen.

När blev du fotad senast: I lördags hos Lovisa ;)

Hur känner du dig nu: Ganska steek faktisk :D

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, blandat mest

Vad tycker du om fötter: Beror på vilket skick de är i, haha

Vad saknar du: Jerry, mina vänner som jag inte träffat på år.

Hade du en bra kväll igår: Jajamen, tränad med Josse och vi gav allt! We are the best :)

Favorit dryck på morgonen: Mulitvitamin jucie :)

Rakar du benen: Ja!

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.30-23.00 typ.

Är du blyg? I vissa tillfällen.

Sysslar du med någon idrott: Nae, tränar friskis och svettis, powerwalk ;)

Vill du hellre ha mail än brev: Nej, brev är kul.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Har du spytt offentligt: Ja när jag var på Gran Canaria 2007, blev jag lite magsjuk dock bara några timmar.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt vi tjejer inte kan göra ;) Skulle nog utnyttja det iaf.

Är du nöjd med ditt liv:Absolut, det är bääst!

Är du bortskämd:Många säger det. Men inget överdrivet!

Vad gör du i morgon: Plugget, Åka till pappa, sen Bonden :D

Vad är det värsta du vet? Folk som snackar sån jävla skit bakom ryggen, folk om sviker, folk som är falska och även ORMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj de är olika för vecka till vecka,

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Har inte speciell.

Vad längtar du till?Löördag!<33

Har du bra vänner och äkta vänskap? Underbara<3

Vad använder du för shampoo? Gliss nått.

Vad är det finaste du fått? Har fått mycket fint i mina dar ;D

En speciell dag du minns: Den dagen jag och Jerry träffades för första gången. <3

Hur gammal är du:16 bast :)

Tycker du om någon just nu: Jajmen.

Om fem månader: Ja.

Du samlar på: Ingenting, kläder? :P

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sanna!<3

Gillar du golf: Nja, inte min sport!

Vilken tid gick du upp idag: Kvart över 6.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Jappsi.

Är det okej att gråta: Ja, ut med skiten i stället. Men tyvärr är jag en sån som heller allt inom mig.

När grät du senast: Var ett tag sedan :)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara, Köpa de saker jag drömt om. Ut och resa med vänner och Jerry (:

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, tar på mig det jag tycker är snyggt och passar på mig.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika .

Har du piercing: Nej ): Vill ha! Men mamma säger nej,.

Vill du gifta dig: Ja, drömmen här i livet. Vill ha ett jätte stort bröllop med massa av folk, en underbar klänning osv.

Vill du ha barn: Ja. Men inte fler än 2.

Solar du ofta: Ja på sommaren eller utomlands.

Är du bra på att laga mat:Helt okej tror ja.

Är du flygrädd: Absolut inte.

Hur vig är du:Inte så vig så att jag kan gå ner i spagat med inte så stel så jag inte kan röra mig,

Är du musikalisk? Älskar att sjunga och lyssna på musik! Man kan inte överleva utan musik och sjunga, så resonerar jag ;D

Vad dricker du helst när du är törstig: Mineralvatten.

Vilken är din favoritglass: Piggelin (:

Tror du på ett liv efter döden: Ah faktiskt!

Tycker du om sushi:Fy fan!

Vad äter du helst när du ser på film: Morötter och gurka med dipp, och Godis!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du tandläkarskräck: Nej.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du:Bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Nej, aldrig gjort.

Hur ofta tränar/motionerar du: 2-4 gånger i veckan.

Senaste låt du hörde: Shakira - she wolf

Vad åt du till frukost? Multiujucie och 3 mackor :D

Vilken färg har din dator? Alltså skalet: svart med en röd blå döskalle på :)

När var du arg senast? vet inte.

Ditt bästa minne från skoltiden? Finns många bra minnen därifrån, men bästa är Liseberg med de bästa i 9:an. <3

Yoga eller löpning? Löpning,.

Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Spaghetti Bolognese

Vilka tidningar läser du regelbundet? Smålandstidningen, haha, Hänt extra med.

Favoritkaraktär i deckare? Wallander.

Teveprogram du aldrig missar? Andra avenyn, Robinsson, Paradise Hotel, Bonde söker fru

Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak? Orm, för att jag hatar det!

Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? Ja du, ingen aning.

Kaffe eller te? KAffe drinkar och lösviktsthe!

Skostorlek? 36-37-38

Hur ofta är du på IKEA? 5-6 gånger per år tror ja.

Om du hade fem miljoner över – vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna? Spara sedan spendera på studier, och ett egen designa hus :)


Jag i min skräddarsydda Konfirmationsklänning som mormor sydde åt mg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0