Min musiksmak.

Volbeat
* Danskt hårdrocks band.
*Hårdrock, Heavy metal
*Startades 2001.
*3 albmum.
* Danny and Lucy legat på topplistor.
*Började lyssna på dessa genom pappa med, för 2 år sedan
ungefär, älskar de!


Ad/dc
*Hårdrock, rock'n roll
*startades 1973
* Malcom young (Den galna med mössa) bildade gruppen
med sin bror.
*Alternate Current/Direct Current=Likstörm/Växelström
*Highway to hell är mest känd
*Dessa har jag ALLTID lyssnat på, ja lovar
När jag var liten så lyssnade jag och min pappa endast
på AC/Dc därför blev jag ett fan och är fortfarande.


Blink182
*Amrikanskt punkband.
*Startades 1992
*Jag började lyssna på de när jag hörde alla deras låtar
i american pie filmerna.


Rise against
*Punk/hardcore
*Startades 1999
*Från chicago
*Började lyssna på de för nått år sedan när Jerry tipsade
om dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0