Hejsan Hoppsan :)

Idag har dagen var både bra och seg! Vi var på tingsrätten idag och såg 2 olika rättergångar, vilket var sjukt kul och intressant, fast vi sa det är shit vad synd det är om den tilltalade när vi på typ 30 pers är åhörare, mpste vara jobbigt. Men kul att ha sett detta i real life!
efter detta åkte vi tillbaka till Nässjö och åt käk och sen var det tro dej eller ej med Brittas Lektion, undra om vi var taggade? Nej! Vi jobbade med lite ord, vilket vi fattade när vi jobbade själva och i grupp, gick bra faktisk. Men vår lärare förstår jag mig inte på, det är synd om henne! Hon kan inte förklara så man fattar + att hon göra alla lektioner till det tråkigaste helvete. Man vill ju bara dö!

Nu längtar jag till kvällen då Anette och jag ska gå på Leila Bagge, hon kommer nämligen till Smycka i eksjö så det ska bli kul :)
Nu ska jag föna til håret lite
Hörs ikväll
Puss och Kram Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0