Dagen

Halloj här mitt i julstressen :)

Idag har det vart en bra dag. Jag har först vart i Jönköping med Mamma och dom och handlat det sista, alltid i sista minuten haha. Men iaf det var sjukt mycket folk men annars mysigt :)
efter vi kom hem så mådde jag lite si sådär så sov i ett par timmar och kollade på en gammal film, så kallad Fucking Åmål haha, det var ett tag sedan man såg den gamla ungdoms filmen!
Och nu sedan 8 har jag hållt på med mina julklappar. Men man får ju erkänna att det är för jävla mysigt att slå in paket haha. Fast dock bara när det blir bra :D

Imon kommer jag inte uppdatera så speciellt mycket, kommer var iväg mycket. Men ska försöka få in nåt lite inlägg!

Ha en bra jul, puss och Kram Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0