12 timmar sen

Hejsan bloggläsare :)
Nu är det 12 timmar sedan jag bloggade senast så känner att det kanske är dags nu. Idag har dagen vart bra. Började med en timmas samhäll som alltid är lika flummig och kul, anders äger! Whoo!
efter det hade vi lunch, mycket prat och glad minner :) Vid 12,00 tiden hade vi pyssel med 2:orna med. Det var allsång, pyssel och fika myyyys! Jag gjorde en tomte som julkort till Corre <3 :)
Sist hade vi matte med magnus, våran bästa mentor!

Efter skolan drog jag Frida och Alexandra till stan för att fixa lite julklappar och saker. Mycker skratt där måste jag säga :) Underbara flikkor (:

Nu när jag kom hem har jag handlat lite julklappar igen. Det fick bli till Mamma och ingvar, Pappa och anette, Fanny och Jerry :) Nu har man bara hälften kvar haha.
Pepparkaks bak blev det nyss. det är väldigt juligt och mysigt att baka det tycker jag :)

Hoppas ni hade en lika bra dag som mig
Puss och Kram Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0